2016

Concordia de Keizer biedt NGA-leden verzekeringen met korting. Ga naar www.zk.nl/collectiviteitszoeker, voer ‘Nederlandse Galerie Associatie’ in om de pakketten in te zien en de premie te berekenen. Voor de diverse mogelijkheden, kortingen en no-claim bonussen kunt u contact opnemen met:

Matthijs Vermeiden

Tel   06 43 86 0002

matthijs.vermeiden@concordiadekeizer.nl

Zorgverzekering

Voor 2016 heeft de NGA weer een collectief zorgcontract bij Zilveren Kruis Achmea afgesloten. Uw  medewerkers  en vrijwilligers (inclusief gezinsleden) kunnen profiteren van 10% korting op de premie van de basisverzekering en 15% op de premie van de aanvullende verzekeringen.

Hieronder treft u de premies (inclusief collectiviteitskorting) aan op basis van het verplichte eigen risico van €385,- per jaar.

Basisverzekering

• Basis Budget vanaf € 87,26 per maand
  • Basis Zeker vanaf € 98,51 per maand
  • Basis Exclusief vanaf € 101,93 per maand

Aanvullende pakketten

• Aanvullende verzekering vanaf € 3,36 per maand
  • Tandartsverzekering vanaf € 5,74 per maand

Waarom deelnemen aan deze collectieve zorgverzekering?

• 10% korting alle basisverzekeringen en 15% korting op alle aanvullende verzekeringen
  • Gezinsleden krijgen dezelfde kortingen
  • Medewerkers bepalen zelf of zij zich bij Zilveren Kruis verzekeren en met welk pakket
  • Een collectiviteit bij Zilveren Kruis kost u als werkgever niets en geldt als een uitstekende arbeidsvoorwaarde
  • Gratis overstapservice
  • Declareren van nota’s eenvoudig online of via Zilveren Kruis app

2015

Concordia de Keizer biedt NGA leden verzekeringen met korting (zorgverzekeringen, kunstverzekeringen e.a. verzekeringen).

De heer J.C. Bos

T 010-2511256

k.bos@concordiadekeizer.nl

Het aanbod van onze verzekeraar Concordia de Keizer voor de collectieve zorgverzekering 2015 bij Zilveren Kruis Achmea is 10% op de premie van de basisverzekering en 15% op de premie van de aanvullende verzekeringen. Dit aanbod geldt voor u als NGA-lid, voor uw familieleden, medewerkers en voor vrijwilligers die bij u werken. Dit aanbod is mogelijk door deelname van de NGA aan de activiteiten van de Federatie Cultuur. Klik hier voor het gehele aanbod.

De NGA biedt zorgcollectiviteit aan haar leden via Concordia de Keizer.

Zilveren Kruis: voor NGA leden bestaat er een collectiviteit bij Zilveren Kruis. De korting op de basisverzekering bedraagt 7,5% en op de aanvullende verzekeringen 10%. Daarnaast biedt Concordia de Keizer aan deel te nemen aan de Zorgpolis. De verzekeraar is VGZ, de uitvoering wordt door Turien gedaan. Klik hier.

VGZ: Leden ontvangen een korting van 10% op de basisverzekering en van 12% op de aanvullende verzekeringen.

Er zijn veel keuzemogelijkheden. Klik hier om zelf de premie te berekenen en eventueel een verzekering af te sluiten. U kunt de premietabel voor 2014, de uitgebreide voorwaarden en een uittreksel van de voorwaarden hier inzien:

Concordia de Keizer Zorgpolis 2014 voorwaarden 27 november 2014

Concordia de Keizer Zorgpolis 2014 premies 27 november 2014

ZKA NGA 2014

Zorgmantel Concordia de Keizer VGZTurien 2014 27 november 2014

Andere verzekeringen bij Concordia de Keizer:

kunstverzekering (kunstvoorwerpenvoorraad; op maat, met daaronder beursverzekering, opslagverzekering, transportverzekering)

inventarisverzekering (inrichting galerie)

autoverzekering

zorgverzekering (basisverzekering, aanvullende verzekering, eigen risico)

doorlopende reisverzekering (zakelijke en privéreizen)

rechtsbijstand verzekering (zakelijke geschillen en incassoproblemen)

aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven (in de hoedanigheid als galeriehouder)

Tip: Maak gebruik van deze kortingen en verdien direct uw NGA-contributie terug!