Het secretariaat van de Nederlandse Galerie Associatie is per 1 maart 2018 verhuisd naar een nieuw onderkomen: Spring House aan de De Ruyterkade 128, op loopafstand van het Centraal Station Amsterdam.

jhSpring House is een co-working space, oftewel een gedeelde werkomgeving, met diverse MKB’ers, zelfstandigen en freelancers. De club bestaat uit verschillende multifunctionele werk- en overlegruimtes, zoals vaste en flexwerkplekken, vergaderruimtes en zalen die geschikt zijn voor grotere bijeenkomsten en presentaties. Doordat Spring House ook sociale en informele bijeenkomsten faciliteert, is het meer dan alleen een fysieke ruimte. Het is een community, waar de Nederlandse Galerie Associatie veel nieuwe contacten op zal doen.

De Nederlandse Galerie Associatie heeft ruim een decennium lang een dankbaar onderkomen gevonden bij Galerie Nouvelles Images in Den Haag. Na de samenvoeging van de Galeriebond Nederland en de Nederlandse Vereniging voor Galeriehouders, in 2003, zat de nieuwe Associatie tijdelijk zonder kantoorruimte. Erik Bos, destijds eigenaar van Nouvelles Images, bood de NGA toen een ruimte aan in zijn galerie. Ook sinds de aanstelling van Marie Jeanne de Rooij als nieuwe galerie-eigenaar, hebben we daar met veel plezier gewerkt.

Bezoekadres secretariaat:
Spring House